Bintang Transformers akui pernah diperkosa wanita tak dikenali


Pengakuan mengejutkan datang dari Shia LaBeouf. Dalam sebuah wawancara dengan seorang wartawan Dazed, Aimee Cliff, Shia mengaku pernah diperkosa oleh seseorang yang tak dikenali.

Menurut pelakon Transformers itu, kejadian tersebut berlaku semasa dia sedang melakukan pertunjukkan seni di galeri Stephen Cohen. Saat itu, tetamu-tetamu dibenarkan untuk melakukan apa sahaja terhadapnya  sementara wajah Shia ditutup dengan beg kertas.

"Seorang wanita datang dengan teman lelakinya, yang menunggunya di luar, ketika hal tersebut terjadi," tutur Shia yang melakukan wawancara menggunakan kamera GoPro. "Dia (wanita tersebut) menggerak-gerakkanky kaki selama 10 minit dan kemudian menanggalkan  bajuku dan mula memperkosaku."

"Dia kemudian berjalan keluar ke teman lelakinya dengan lipstik yang berantakan, kuduga teman lelakinya terluka kerana hal itu," lanjut Shia. "Hal itu sangat buruk. Bukan hanya untukku, tapi juga teman lelakinya. Ada ratusan orang menunggu di luar ketika wanita itu keluar dengan rambut kusut dan lipstik berantakan."

Kejadian itu semakin terasa menyakitkan selepas bertemu dengan teman wanitanya  yang sudah 5 hari tak ditemuinya. "Dia datang dan meminta penjelasan dan aku tidak boleh bicara,  kami berdua duduk dengan trauma yang tak boleh dijelaskan ini," tambah Shia.



Sumber: WowKeren

1 comment: