Marah dihamili, seorang wanita rosakkan majlis pernikahan bekas kekasih


Ini merupakan peristiwa yang jarang berlaku sekaligus bencana bagi pasangan pengantin . Seorang tetamu yang merupakan bekas teman wanita pengantin lelaki yang tengah mengandung tiba - tiba datang dan berjaya menghancurkan sebuah majlis pernikahan di bandar Shenzhen , China .

Peristiwa yang dirakam oleh seorang tetamu dan dimuat naik ke internet tersebut memperlihatkan seorang wanita yang memakai baju pengantin tiba - tiba datang dan berteriak sebelum memukul dan menarik rambut pengantin wanita . Sementara si pengantin lelaki yang terkejut berusaha memisahkan kedua wanita yang saat itu saling memukul.

Dari perbualan yang dirakamkan , terdengar si pengantin lelaki berkata " aku sudah menyuruh untuk menggugurkannya , tetapi kau malah kemari dengan perut besarmu ! " teriak si lelaki , seperti yang dilaporkan oleh dailymail , Selasa ( 3/12/2013 ) .

" Tak ada yang tahu itu anak siapa , apa kau ke sini dan berharap aku akan membelikan rumah ? Sanggupkah kami ? , " Teriak si lelaki tersebut .

Para tetamu yang saat itu ikut melihat hanya boleh menyaksikan kedua wanita tersebut saling mencakar dan memukul . Beruntung beberapa orang tetamu berusaha untuk melerai mereka , walaupun sumpah serapah masih terdengar dari kedua wanita itu .

Pergaduhan tersebut akhirnya berhenti setelah kedua wanita itu jatuh terduduk kerana keletihan . Sementara itu tidak diketahui bagaimana nasib si bekas teman lelaki dan majlis  perkahwinan itu .

Sumber: news.detik.com

2 comments: