Lelaki Taiwan potong bibir, telinga dan hidung kekasihnya


Seorang lelaki Taiwan berusia 79 tahun ditangkap selepas mencacatkan wajah teman wanitanya kerana cemburu. Mangsa yang berusia 47 tahun ketika ini dirawat di hospital dan berada dalam keadaan stabil.

Laman Channel News Asia, Khamis 30 Oktober, menyebutkan bahawa pelaku yang bernama Huang memotong bibir, telinga, dan hidung teman wanitanya lalu membuang potongan organ tubuh itu ke dalam tandas.

Huang yang mengesyaki pasangan wanitanya telah berselingkuh, mengikat tubuh teman wanitanya saat tidur dan menggunakan pisau buah untuk memotong bahagian-bahagian badan yang disebutnya tidak boleh disentuh oleh lelaki lain.

Polis berkata, Huang menggunakan tuala untuk menutup mulut teman wanitanya saat menjerit kesakitan. Setelah membuang bibir, telinga, dan hidung teman wanitanya ke tandas, Huang menelefon ambulans untuk membawa teman wanitanya ke hospital.

Menurut polis, sebelum ini Huang telah menulis sebuah mesej ancaman kepada teman wanitanya bahawa akan berlaku pertumpahan darah jika dia melihat teman wanitanya makan malam dengan lelaki lain.



Sumber: viva.co.id

No comments:

Post a Comment