Seram, ada hantu dalam iklan tayar


TOKYO - Sebuah iklan tayar di Jepun sangat menakutkan bagi penonton yang melihatnya . Sebabnya , syarikat tayar Autoway menbuat iklan dengan tema hantu .

Pengeluar tayar yang berpusat di Jepun ini ingin menunjukkan betapa baik roda mereka tampil dalam keadaan berbahaya dan tidak terduga . Awalnya , iklan yang berdurasi 40 saat ini memberi amaran penonton yang mempunyai masalah kesihatan jantung atau mental sebaiknya jangan melihat iklan tersebut .

Iklan ini kemudian menunjukkan seorang pemandu kereta yang sedang memandu melalui jalan yang gelap , namun entah dari mana seorang gadis seperti hantu berpakaian serba putih berdiri di jalanan sepi .

Apa yang terjadi seterusnya dijamin membuat anda melompat , berteriak dan bersumpah untuk tidak pernah menonton televisyen lagi . Iklan tayar Autoway ini telah menghebohkan dunia maya kerana iklannya ini .

" Ini adalah iklan tayar . Tapi , saya hampir tersedak ketika melihatnya , " tulis salah satu pengguna YouTube . Demikian dilansir Daily Mail , Khamis ( 5/12/2013 ).



1 comment: