Nikita Mirzani suka semua gaya di atas ranjang


Setiap pasangan punya cara agar boleh mencipta suasana selesa dan tidak membosankan apabila di atas ranjang . Artis Nikita Mirzani yang belum lama ini rasmi berkahwin dengan Sajad Ukra punya selera tersendiri .

Ibu satu anak itu mengaku acap cuba sesuatu yang baru untuk membina suasana yang romantis . " Saya suka semua gaya , " ujarnya sambil tersenyum saat ditemui di pelancaran Trailer Filem Comic 8 di Lippo Mal Kemang , Jakarta Selatan , Khamis ( 5 / 12 ) .

Nikita menikah untuk kedua kalinya . Akan tetapi dia perlu tinggal berasingan , kerana tidak boleh ikut suaminya yang menetap di Singapura . Baik sang suami maupun Nikita masing - masing masih terikat banyak kontrak pekerjaan .


Pelakon yang acap kali melakukan tindakan kontroversi itu mengaku hanya di hujung minggu saja boleh bertemu suami . Padahal inginnya setiap hari selalu di pelukan suami . " Namanya juga pengantin baru , tiap hari pengin , " ujarnya .

Saat sang suami cuti dan berada di Jakarta , Nikita tidak akan mensia - siakan peluang . " Cuma kerana suami kerja isnin  - Jumaat , jadi dari Jumaat hingga Ahad aja , " tegasnya .

Sumber: merdeka.com

2 comments: