Lelaki ini potong telinga agar mirip burung kakak tua


 Ted Richard, 56,  dari Hartcliffe, Bristol, benar-benar setia pada sahabat-sahabatnya yang merupakan lima ekor burung kakaktua. Dia rela membuat penampilannya menjadi semirip mungkin dengan burung tersebut.

Ted telah melakukan transformasi, mulai dari mentatu wajah dan matanya serta memotong telinganya melalui pembedahan. Dia memberikan daun telinganya kepada "orang yang memerlukan".


Tidak berhenti di situ, Ted juga sudah mempunyai 50 piercing dan memotong hujung lidahnya. Kini dia juga bercadang untuk menjalani pembedahan agar hidungnya berubah menjadi seperti paruh burung.

"Saya fikir ini kelihatan sangat keren. Ini adalah perkara terhebat yang berlaku dalam hidup saya," katanya. "Saya sangat gembira, dan saya tidak boleh berhenti memandang cermin."

Menurut Ted, sebelum ini beliau sering digoda orang kerana telinganya. Namun itu bukanlah alasan utama dia melakukan transformasi.

"Saya harus mengakui bahawa saya selalu digoda kerana telinga saya," ceritanya. "Tapi itu bukan alasan saya melakukannya (pembedahan membuang daun telinga)."



Sumber: Wowkeren.com

1 comment: