Lelaki ini mempunyai dua zakar


Akhbar the Daily Mail melaporkan , Jumaat ( 3 / 1 ) , lelaki tidak diketahui namanya ini mempunyai dua zakar. Dia telah memuat naik gambar kemaluan kembarnya itu di laman forum Reddit dan langsung kebanjiran soalan . Lelaki dengan nama samaran DoubleDickDude menghabiskan enam jam menjawab setiap soalan mereka kepada forum Reddit .

Dia mendakwa keadaannya itu disebut diphallia , lelaki dengan dua zakar berfungsi . Masing - masing punya salurannya . Keadaan ini hanya dimiliki 1:6,000,000 lelaki di Amerika Syarikat namun rata - rata sudah membedah salah satunya sejak kecil .

Beberapa akaun menyebut itu palsu namun banyak pula yang terkejut . " Banyak dari mereka menanyakan bagaimana cara saya lakukan seks . Seperti pada umumnya namun saya sudah tidak melakukan seks beberapa tahun kebelakangan , " ujarnya .

Lelaki itu sengaja tidak membuang salah satu kelaminnya sebab merasa istimewa dengan dua zakar . Lelaki ini mengaku boleh melakukan seks dengan dua orang sekaligus dan memuaskan keduanya .

No comments:

Post a Comment