Jen Selter, wanita dengan punggung terbaik di Instagram

 Jen Selter. Foto: Google

New York - Tak perlu mempunyai suara emas atau boleh menari , cukup dengan mempunyai kelebihan di bahagian badan juga boleh membuat terkenal . Seperti halnya Jen Selter , seorang wanita berbangsa Amerika ini yang menjadi terkenal selepas mempamerkan  beberapa foto dirinya di gym yang memperlihatkan punggungnya yang disebut punggung terbaik .

Seperti ditulis Nypost , ahad ( 5/1/2014 ) Jen mengaku menghantar banyak foto dirinya saat sedang berada di gym sejak Mac 2012 . Mengaku tak mempunyai maksud khusus memuat naik foto tersebut , tapi ramai yang menilai, Jen mempunyai punggung yang indah dan membuat iri hati para wanita .

Yang menarik , walaupun dia telah mempunyai 1.3 juta pengikut di instagram termasuk penyanyi Rihanna , pemain bola sepak Terrell Owens dan bintang bola keranjang Amar ' e Stoudemire , masih saja ada orang yang berfikir negatif apabila melihat punggungnya , namun Jen komited untuk tidak membuat foto vulgar.

" Saya tidak akan  membuat foto yang vulgar . Ada perbezaan antara gambar porno dan memakai pakaian minim ketika sedang berada di gym . Itu semua pakaian yang juga digunakan semasa yoga . Saya hanya ingin memotivasi orang untuk pergi ke gym jika ingin tubuhnya bagus , " ujar Selter .

Tak hanya itu , dengan kemasyhuran di media sosial , dia telah ditawarkan menjadi icon syarikat pemakanan di New York , menghadiri sekolah kosmetologi dan memotivasi orang - orang di pejabat doktor bedah plastik dan kini bekerja di gym . Dengan pelbagai aktiviti , hingga saat ini pengikutnya terus bertambah .

Sumber: liputan6.com

No comments:

Post a Comment