Lelaki jual motor dan isterinya

 Gambar hiasan. Image: Orange

Virginia  - Seorang suami menjual motosikal sekaligus dengan isterinya . Kejadian bodoh ini benar - benar berlaku di Amerika Syarikat ( AS ) . Ada suami menjual motor dengan isterinya .

Seperti diberitakan orange.co.uk Selasa ( 10/12/2013 ) lelaki yang bernama Bob White asal Cherles City , Virginia ini mengiklankan di craigslist dengan menuliskan kata - kata seperti berikut ini .

" Isteri berkata : Harley pergi atau dia yang pergi " Sila anda pilih . Keduanya dalam keadaan yang sangat bagus , dijual US $ 5.900 "

White mengatakan dirinya akan mempertimbangkan tawaran yang terbaik , bahkan dia juga menawarkan perkhidmatan penghantaran ke orang yang ingin membelinya .

Berikut isi lengkap dari iklan itu :

" Sportster : 2006 XL 1200L . Sportster dalam keadaan sangat baik . Isteri : model tahun 1959 dalam keadaan sangat baik .

" Sportster : Hanya kira-kira 6,500 batu ( kurang dari 900 batu per tahun ) , Isteri : Jarak tempuh tinggi

" Sportster : Terawat dengan baik . Isteri : Sangat terawat .

Tak hanya itu , White juga mengatakan Harley itu juga sangat sesuai untuk pemula atau penunggang yang sudah berpengalaman . Motor yang indah , digabungkan dengan warna putih mutiara dengan kompinasi strik hitam dan orange .

Sementara untuk sang isteri tidak didedahkan . Ia hanya mengatakan kalau model itu khusus untuk yang ahli , edisi cantik , putih dan mempunyai sifat yang kejam . Mungkin kerana dinilai  tidak sesuai norma , craiglist memadam listing iklan ini .

Sumber: oto.detik.com

No comments:

Post a Comment