10 foto paling menakjubkan pilihan National Geographic

 Seekor musang dalam landskap salji ditemani cahaya bulan saat Manitoba di Kanada berganti musim. (kredit foto: Norbert Rosing / National Geographic)

 Colosseum, Rom, gelanggang para gladiator sejak 2,000 tahun silam, dalam siraman badai salju. (kredit foto: Gabriele Forzano / Reuters / National Geographic)

 Pesta tengah malam di Iceland Blue Lagoon. (kredit foto: Agnieszka Rayss / Anzenberger / Redux / National Geographic)

 Kawah di sekitar Tasik Myvatn di Iceland. (kredit foto: Jonas Bendiksen / National Geographic)

 Seorang nelayan di Bangladesh dengan jaring biru tradisionalnya untuk menangkap udang kecil. (kredit foto: Pronob Hosh/National Geographic)

 Cincin konsentris dari sebuah tasik di Pomerania Timur, Poland. (kredit foto: Kacper Kowalski / Panos / National Geographic)

 Cherry Blossoms di Kyoto (kredit foto: National Geographic)

 Deer Creek Trail, salah satu laluan jalan kaki paling menarik di taman nasional Grand Canyon, Amerika Syarikat. (kredit foto: Corey Kaya / National Geographic)

 Burj Khalifa di Dubai, bangunan tertinggi di dunia yang menawarkan pemandangan gurun menakjubkan. (kredit foto: National Geographic)

Pumori, pegunungan di Nepal yang bersebelahan dengan gunung Everest. Orang Tibet biasa menyebutnya Chomolungma, ibu dari alam semesta. (kredit foto: Cory Richards/National Geographic).

1 comment:

  1. Kalau tak silap saya, ketakjuban ni dapat sy nampak dari pelbagai kategori atau tema berlainan...

    ReplyDelete