Lelaki masukkan air mani ke dalam botol minuman pekerja hotel ditahan


PUCHONG: Anggota Polis Komuniti (CP) menahan seorang lelaki yang dipercayai telah melakukan marturbasi dan memasukkan air maninya dalam botol air kakitangan hotel seperti dalam sebuah rakaman video yang telah menjadi viral.

Pasukan penangkapan dan anggota polis Puchong Jaya menangkap lelaki berusia 29 tahun itu kira-kira pukul 11 malam Jumaat ketika dia meninggalkan sebuah restoran di sini di mana dia bekerja sebagai tukang masak.

"Siapa tahu ada benda yang tidak diingini telah ditambah ke dalam masakan!" kata pengasas CP Malaysia Kuan Chee Heng, yang mengetuai tangkapan itu.

Lelaki itu dikatakan telah melakukan masturbasi di lobi sebuah hotel di Puchong pada 22 April.

Dia dilihat berkeliaran di sekitar lobi, mengusap-usap kemaluannya sebelum mengambil botol air berwarna merah jambu dari kaunter pekerja untuk memasukkan air mani ke dalamnya sebaik sahaja berlakunya ejakulasi.

Dia kemudian menggoncangkan botol itu dan meletakkannya kembali ke tempat asal dan meninggalkan hotel itu.

Pemilik botol air yang merupakan kerani di situ mendapati air dari botol itu yang diminumnya 'memualkan'.

Ketua Polis Daerah Serdang Asisten Komisioner Razimi Ahmad berkata kerani tersebut membuat laporan polis selepas kejadian itu.

Siasatan dari rakaman kamera litar tertutup (CCTV) membawa Kuan dan pasukannya menangkap lelaki itu di luar restoran di Bandar Puteri Puchong.

Ketika lelaki itu mahu masuk ke dalam keretanya, dia didatangi oleh ahli-ahli CP, mendorongnya untuk cuba melarikan diri.

Dia tidak tahu bahawa pegawai polis telah menunggunya dan menangkapnya di tempat kejadian.

Kuan berkata suspek, yang belum berkahwin, mempunyai sejarah yang panjang dalam kesalahan seksual - telah ditangkap dua kali di Dang Wangi dan pusat beli-belah The Curve kerana bersembunyi di tandas untuk mengintip wanita.

"Nampaknya tabiat lamanya tidak pernah berubah. Saya bertanya kepadanya mengapa dia melakukannya di dalam botol itu. Anda tahu apa yang dia katakan? "I cannot tahan"," Kuan memberitahu The Star.

Suspek dibawa ke Balai Polis Puchong Jaya, awal pagi sabtu untuk siasatan lanjut.



Sumber: mstar.com.my

No comments:

Post a Comment