Pelakon sinetron kahwin kerana diugut sebar gambar bogel

Foto: Google

Jakarta: Pelakon sinetron Aurelie Moeremans mengaku terpaksa mengahwini Roby Tremonti selepas diugut gambar bogelnya disebarkan.

Aurelie mengakui menghantar gambar bogel kepada Roby hampir setiap hari tanpa menyangka itu menjadi jaminan supaya dia tidak meninggalkan hubungan itu.


“Saya akui, memang tindakan saya itu terlalu bodoh.

“Hampir setiap hari dia meminta saya mengirimkan gambar ‘panas’ yang jelas menunjukkan wajah saya.


“Tanpa disangka, gambar itu kemudian dijadikan ancaman sekiranya saya memutuskan hubungan kami,” katanya.


Aurelie berkata, beberapa gambarnya itu diambil di dalam bilik tidurnya.

“Semuanya dirancang Roby yang membuat rakaman ketika saya bercakap,” katanya.


Sehubungan itu, dia mengakui menyesal kahwin lari malah mendakwa dikurung di rumah mentua selepas pernikahan mereka. Bagaimanapun, tuduhan dilemparkannya itu dinafikan sekeras-kerasnya oleh Roby. - Agensi

Sumber: Harian Metro

1 comment: