Perogol mayat ditangkap setelah tertidur didalam kubur

Gambar hiasan. Imej: Shutterstock

Phnom Pehn - Seorang lelaki yang cuba berhubungan badan dengan mayat , ditangkap polis semasa tengah tidur  di atas sebuah keranda di sebuah kubur yang digalinya .

Polis Kemboja , isnin ( 24/2/2014 ) , mengatakan lelaki bernama Chin Chean itu ditangkap selepas penduduk kampung melihat kakinya menjulur dari dalam liang lahad seorang remaja perempuan .

Penduduk lalu memberitahu keluarga mendiang remaja itu . Mendapatkan khabar itu , keluarga mendiang melaporkan masalah ini kepada polis setempat yang langsung menangkap Chin .

Di balai polis , Chin berkata dia menggali kubur remaja perempuan itu pada pukul 10.00 malam, sehari selepas remaja berusia 17 tahun itu dikebumikan .

Harian Cambodia Daily melaporkan , selepas menggali semalaman , Chin akhirnya boleh mencapai keranda dan membukanya .

Kepada polis Chin mengaku , cuba melakukan hubungan seks dengan jasad remaja itu namun kerana keranda itu terlalu sempit maka dia tak boleh melakukannya . Chin akhirnya tertidur di atas jasad perempuan itu kerana keletihan .

" Kami belum tahu apakah suspek mengenali mangsa semasa hidupnya , " kata ketua polis Prey Poun , Keo Vutha .

Vutha menambah , Chin dikenali sebagai pengguna ubat - ubatan terlarang dan kerap melakukan hal - hal aneh , seperti berlari telanjang mengelilingi sebuah pagoda tempatan .

" Kami akan menghantar Chin ke kepolisian daerah untuk pemeriksaan lebih lanjut sebelum menghantar failnya ke mahkamah , " ujar Vutha .

Sumber: tribunnews.com

No comments:

Post a Comment