Arsenal dibantai Liverpool kerana wanita seksi ini?

Foto: 101greatgoals.com

London : Perlawanan antara Liverpool dan Arsenal , Sabtu ( 8/2/2014 ) di Anfield dimenangi oleh The Reds dengan jaringan 5-1 . Hal ini menjadi salah satu kekalahan paling teruk yang dialami The Gunners musim ini . Usai pertandingan hujaman balas dan komen dituju kepada para pemain maupun pengurus ,

Salah satu media di Britain , The Sun , membuat berita yang cukup heboh mengenai sebab kekalahan yang menimpa Arsenal . Mereka menyebutkan hal tersebut terjadi kerana penyerang Arsenal , Olivier Giroud , terlibat skandal dengan salah seorang model seksi , Celia Kay .

Sebenarnya , Wenger melaksanakan peraturan bahawa pemainnya dilarang melakukan aktiviti hingga larut malam . Namun berdasar khabar yang beredar , penyerang asal Perancis ini mengajak Kay ke biliknya pukul tiga pagi waktu tempatan .

Penampilan Giroud sendiri saat melawan Liverpool tidak terlalu ketara . Bahkan dia sering kehilangan bola dan mensia - siakan peluang . Mungkin salah satu penyebab menurunnya prestasi bekas penyerang Montpellier itu adalah aktiviti luar yang kurang dijaga .

Penyerang berusia 27 tahun ini kemungkinan akan mendapat hukuman dari pihak kelab . Sehingga berita ini dikeluarkan Giroud belum mengulas atas pemberitaan negatif ini .

Sumber: liputan6.com

2 comments: