Pondan menari ghairah tergamam diserbu polis

ANTARA GRO yang ditahan dalam serbuan di sebuah pusat hiburan di Dataran Mentari.
 
Petaling Jaya: Sebuah pusat hiburan di Dataran Mentari, di sini dikesan menawarkan pelacur dan pondan warga Thailand sebagai umpan untuk menarik pelanggan ke premis berkenaan.

Malah, pemilik premis itu turut mengambil pondan bekerja dan melayan tetamu.


Pelanggan hanya perlu membayar RM400 jika ingin melakukan hubungan seks dengan pondan terbabit.

Bagaimanapun, tindakan pemilik itu terbongkar selepas Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7) Bukit Aman diketuai Pegawai D7 Inspektor Mohammad Mohd Jais menyerbu premis itu kelmarin.


Dalam serbuan jam 12.40 malam itu, seramai 30 pelacur warga Thailand dan sembilan pondan yang sedang menari ghairah tergamam selepas polis menyerbu pusat hiburan itu.


Mohamad berkata, seramai dua pegawai dan tujuh anggota terbabit dalam operasi ini yang dibuat hasil risikan selama seminggu.


Menurutnya, ketika diserbu, lebih 80 pelanggan sedang menikmati tarian ghairah pelacur terbabit sehingga tidak sempat melarikan diri.


“Kita telah menahan 30 wanita dan sembilan pondan warga Thailand berusia 21 hingga 32 tahun kerana menyalahgunakan pas lawatan sosial.

“Risikan mendapati bayaran bagi kalungan bunga bermula RM100 sehingga RM1,000 manakala untuk melakukan hubungan seks sebanyak RM400,” katanya selepas tamat operasi.


Beliau berkata, pihaknya percaya wanita terbabit dibekalkan sindiket dan penjaga premis turut ditahan.


Semua mereka kemudian dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Petaling Jaya untuk tindakan selanjutnya.

Sumber: Harian Metro

1 comment:

  1. Perasaan kakak makin menjadi-jadi pulak jenayah pelacuran/pondan sekarang ni. Takut laknat Allah menimpa semua rakyat..

    ReplyDelete