Obama ada skandal dengan Beyonce?

 Beyonce & Barack Obama (Foto: Metro)

LOS ANGELES - Seorang jurugambar asal Perancis , Pascal Rostain , mendedahkan , Beyonce terlibat skandal dengan Presiden Barack Obama .

Presiden Amerika Syarikat itu sangat dekat dengan Beyonce , dan Jay - Z sejak beberapa tahun lalu . Pascal berkata , hubungan sulit Obama akan disiarkan di Washington Post , pada 11 Februari , waktu tempatan .

" Kita tidak seharusnya melupakan Marilyn Monroe , atau Monica Lewinsky . Kamu boleh jadi presiden di negara adikuasa , tapi kamu tetap seorang lelaki . Skandal itu akan keluar esok ( Selasa , 11 Februari ) di Washington Post . Aku boleh jamin seluruh dunia akan bercakap mengenainya , " kata Pascal .

Namun , jurucakap Washington Post , Kris Coratti , menafikan hal tersebut . Dia berkata , pihaknya tidak bercadang menerbitkan skandal Obama seperti yang didakwa Pascal .

" Itu jelas tidak benar , " bantah Kris , seperti dilapor Aceshowbiz , Selasa ( 11/2/2014 ) .

Wakil New York Times , Dave Itzkoff , juga berkata , kenyataan Pascal sangat tidak masuk akal . Dia menilai , Beyonce tidak mungkin mempunyai hubungan sulit dengan Obama .

" Itu seolah-olah tidak masuk akal bagiku , bahawa orang paling berkuasa di Amerika punya masa untuk selingkuh dengan Beyonce , " tulis Dave , di akaun Twitternya .

Sumber: celebrity.okezone.com

1 comment: