Seekor baboon raba payudara reporter semasa siaran langsung


Seekor babon membuat heboh setelah meraba payudara seorang reporter perempuan di Amerika Syarikat saat siaran langsung di sebuah televisyen.

Sabrina Rodriguez, reporter untuk stesen televisyen Fox 40 di Kota Sacramento, California, mendapat sebuah kejutan apabila memberikan laporan di Festival Wain Lodi pada 12 September lalu. Ketika itu seekor baboon nakal bernama Mickey memanfaatkan kesempatan dan memegang bahagian kanan payudara Sabrina, seperti dilapor Daily Mail, Khamis (26/9).

Cuba bersikap profesional, Sabrina akhirnya berusaha tetap tenang dan membuat sebuah jenaka berkaitan hal ini, sambil mengatakan kepada penonton, 'Dia cuba untuk mendapatkan sedikit rasa'.

Namun, meskipun sudah mengupayakan hal itu, Mickey menolak untuk melepaskan tangannya dan terus meraba-raba payudara Sabrina. Dia kelihatan sudah senang dengan hal itu. Sabrina juga tetap meneruskan laporannya.

Sambil tetap menjaga wajahnya menatap kamera seboleh mungkin, Sabrina akhirnya menyelesaikan laporannya dengan ucapan, 'Kembali bersama dengan kami ketika kita akan belajar sedikit tentang mengapa baboon suka anggur'.

Insiden itu bermula ketika Sabrina memperkenalkan Mickey kepada penonton. Saat itu Mickey masih bersikap sopan dan menjabat tangan Sabrina.

Tetapi beberapa saat kemudian Mickey mendekati badan Sabrina, meletakkan satu tangannya di bahagian bahu dia sementara tangan yang lain memanfaatkan kesempatan itu untuk meraba-raba payudara Sabrina.

Sabrina (29 tahun), adalah pemenang anugerah Emmy untuk reporter berita televisyen dan liputannya untuk wilayah California Utara di Fox 40.

Berikut video Mickey meraba-raba payudara Sabrina:


No comments:

Post a Comment