Kerana cinta, wanita makan abu mayat suaminya

Casie makan abu mayat suaminya
Tidak mudah untuk kehilangan orang yang kita cintai. Begitu juga dengan Casie , 26 tahun, yang berduka kehilangan suaminya.

Casie yang merupakan warga Fayetteville, Tennessee , Amerika Syarikat, mempunyai pergantungan memakan abu hasil pembakaran mayat suaminya. Hal tersebut dapat membuatnya berasa selesa.

Keduanya bertemu pertama kali pada tahun 2008. Linda , ibu Casie mengatakan dua setengah tahun kehidupan Casie dengan Shawn merupakan mungkin satu -satunya saat dimana Casie benar -benar merasa bahagia. Namun , baginya dunia serasa berhenti berputar ketika Shawn meninggal tiba -tiba kerana serangan asma mendadak.

Awalnya, dia berkabung dengan membawa abu suaminya yang dibakar kemana pun dia pergi, termasuk kedai, pawagam , ataupun restoran . Hal tersebut menjadi lebih ekstrim ketika pada suatu hari sedikit abu sang suami tumpah ke tangannya.

"Saya tidak mahu mengelapnya kerana itu adalah suami saya dan saya tidak mahu memadamnya pergi, " katanya. "Jadi saya hanya menjilatnya dari jari saya . "

Sejak saat itu, dia tidak mampu untuk berhenti untuk memakannya. Sekurang-kurangnya, Casie telah memakan 1 paun abu setakat ini dan masih tersisa 5 paun lagi . Casie menggambarkan rasa abu tersebut seperti telur busuk , pasir, dan kertas pasir .

Walaupun banyak orang yang mempunyai ketagihan akan sesuatu, tetapi ketagihan yang dimiliki Casie sangat mengejutkan. Selain itu , bahan kimia yang terkandung dalam abu juga berbahaya bagi kesihatan jika ditelan.


No comments:

Post a Comment