Gadis dalam mini

Rekod penumpang paling ramai bersesak dalam Mini dipecahkan baru-baru ini oleh sekumpulan 28 gadis gimnasium yang diketuai Dani Maynard, yang mengambil masa dalam tempoh 18 minit di padang Potters di tengah London.

Kumpulan dari Eastbourne, Sussex Timur itu menyumbat empat orang ke dalam but kereta itu dan memecahkan rekod sebelumnya dengan lebihan seorang gadis apabila mereka bersesak dalam kereta Mini Hatch selama lima saat.

Beberapa wajah saling terhimpit ke cermin depan kereta dan tubuh pula terjulur keluar dari tingkap kenderaan popular itu apabila gadis berkenaan memecahkan rekod sebelum ini dengan 27 gadis di Eastbourne pada November tahun lalu.


“Situasi itu memang hebat, tetapi kelihatan seperti perkara paling buruk pernah berlaku tiada udara, anda hanya perlu bertahan,” kata Jayne Brockwell, yang menyusun kedudukan itu menyebabkan dia mendapat gelaran ‘Gearstick Girl’.


Kumpulan gadis di tebing selatan Sungai Thames itu menyebabkan orang ramai yang lalu lalang di situ ketawa besar ketika mereka mengambil bahagian dalam satu daripada pelbagai acara di seluruh dunia untuk meraikan Hari Rekod Dunia Guiness.








sumber: Dailymail

4 comments:

  1. Dah macam dalam tin sardine dah nengoknye..x der kuah je..hhehehe..

    ReplyDelete
  2. Yg dapat jlur kepala keluar legalah tapi gg terselit di bawah punyalah sesak nafas kakak bayangkan - boleh pengsan!!

    ReplyDelete
  3. wah..gila la..18min tu terhempet mcm tu.. kehkehkeh

    ReplyDelete