Berniaga pelukan

 Seorang wanita di New York, Amerika Syarikat, Jackie Samuel, 29, memiliki cara unik bagi mencari nafkah iaitu dengan menjual pelukannya. Dia mengenakan harga sebanyak $60 sejam kepada sesiapa yang berminat mendapatkan pelukannya ketika tidur.

Dalam sehari dia mampu mendapat sehingga $260 dan melayan sehingga 30 orang dalam seminggu. pelanggannya  berbagai termasuk orang tua yang kesepian.

namun pelanggannya hanya boleh mendapatkan perkhidmatan di kediaman Jackie di Rochester, New York dan dilarang keras meraba-raba bahagian tubuh yang ditutup pakaian dalam.

haha peluk je raba-raba tidak dibenarkan ok hihi

berniaga menjual pelukannya itu ternyata sangat menggalakkan bahkan Jackie bersedia untuk mengambil pekerja jika pelanggan mahukan pelukan double. fuh

"Berpelukan sangat menyehatkan jiwa, raga, dan sangat menyenangkan," kata Jackie

menurut Jackie, pelanggan tua biasanya isteri mereka sudah meninggal dunia dan mereka hanya mahu seseorang bersama mereka, seseorang untuk disentuh.

Sementara pelanggan yang lebih muda biasanya tengah mengalami masalah dalam hubungan mereka. Beberapa yang lain hanya sekadar ingin berseronok dan ingin merasa dipeluk.

bagaimanapun pekerjaannya ini turut mendapat kritikan orang ramai yang menganggap lebih buruk dari pelacur sebab, mereka berfikir berpelukan jauh lebih intim berbanding hubungan seks.




macam-macam kerja yang pelik2 yg dibuat orang barat ni ek


sumber: Dailymail

4 comments: