Megan Fox datang ke Malaysia

2,3 hari lepas kecohkan pasal ada berita mengatakan fesbuk akan ditutup. apa cerita terkini ek. jadi ke nak tutp. aku langsung tak amik tau.

sebabnya sejak minggu lepas lg aku dh tutup acc fb aku. aku memang tak aktif sgt berfesbuk nih. fesbuk aku sempat bernyawa hanya 4 bulan je dri bulan september hingga 4 januari lepas.

kalau betul fb akan ditutup baik korang buat print screen cepat. bolehlah buat kenang-kenangan
bila fb dh xde nanti. bila rindu ngan fb boleh tgk gambarnya huhuuuuu.


aku ada buat prtsc aku punya fb hehe.


pasal tajuk tu..korang abaikan je la..saje je hahaha


idea dri blog AAP

13 comments:

  1. hukhuk
    tajuk lari dr isi sebenar
    tapi best gak tajuk tu
    menarik
    ingat betul laa
    hahaha

    tak kemaruk sangat ngan FB
    kalau tutup pun bagus

    ReplyDelete
  2. hahhahaha..kena bertwitter ke lepas nie pulak..hohoohoh..

    tah nahan siap prnt screen lg..
    hahahahha....

    ReplyDelete
  3. DAYA:

    yyup..jgn obses sgt

    ..........................................................................

    HUSZ:

    xde twitter2 dah..ngan blog ni jelah..malas dh aku

    biala..kenangan masa berfesbuk dulu huhuuu

    ReplyDelete
  4. print screen tuk wt kenang kenangan la eh..? hehe.. :)



    jom ke APA KATA HATI pulak,
    KEBAYA BIRU

    ReplyDelete
  5. keh3.bab print screen tu terbaek.ade plak idea ko nk wat gitu eh.hehe.

    ReplyDelete
  6. lor...ingt cite pasal megan fox...
    huhuhu..

    ReplyDelete
  7. CEROI:

    hahaha peace!!

    ..........................................................................

    ALIEN:

    promote pon xguna lg dh..dh tutup pon huhuhu

    ...........................................................................

    NABILAH:

    hahaha ok la kan

    ...........................................................................

    ECHA:

    citer megan fox tu lain kali lah ye hehe

    ...........................................................................

    AINA:

    yela...sekurang2nya penah gak berfesbuk

    ReplyDelete
  8. nnti jmp kt mf2u ek?masyammm:phehehe

    ReplyDelete
  9. tajuk tu...ekekeke sangka betul..

    sokong liberpul eh?
    leh dapat piala tak musim ni?
    lulu minat dengar lagu tema tu..
    you'll never walk alone..

    ReplyDelete
  10. yup..mmg hardcore ngan liv hehe
    musim ni xdpt kot piala

    ok sila dgr YNWA

    ReplyDelete