Chicks in metAl

minat lagu2 rock/metal tak? aku memang peminat lagu2 berirama berat nih sejak di bangku
sekolah lagi. biasanya lagu2 sebegini didominasi oleh org lelaki tapi ada jugak kaum hawa yg
menyanyi lagu sebegini. tak ramai.

ok, aku nk senaraikn sebahagian dari penyanyi metal perempuan yg aku minat dan selalu layan

lawa2 semuanya hahaha

tempat teratas mestila aku letak dia nih..


Tarja Turunennama sebenar: Tarja Soile Susanna Turunen
lahir: 17 ogos 1977
band: -

lagu yg selalu aku layan Over The Hills And Far Away, Sleeping Sun, Ever Dream, Phantom of The Opera


Simone Simons
lahir: 17 januari 1985
band: Epica

aku selalu layan Cry For The Moon


Cristina Scabbia

nama sebenar: Cristina Adriana Chiara Scabbia
lahir: 6 jun 1972
band: Lacuna Coil

dia ni pulak aku suka lagu Without Fear


Sharon Den Adel
nama sebenar: Sharon Janny den Adel
lahir: 12 julai 1984
band: Within Temptation

lagu best sharon Stand My Ground, Our Farewell ft Tarja, The Last Time


Anette Olzon
Anette Olzon
lahir: 21 jun 1971
band: Nightwish

tak adil klu aku tak senaraikn Anette, suara dia bagus cuma aku rasa tak sesuai dgn muzik
Nightwish..aku selalu dgr lagu Bye Bye Beautiful, The Escapist, Follow Me


Ailyn
nama sebenar: Pilar Giménez García
lahir: 29 mei 1982
band: Sirenia

aku suka lagu Lost In Life


hahaha ada lg sorang dua yg aku minat...yg aku senarai tu yg aku paling minat lah

korang cubala dengar lagu2 diorang tu. bukan semua berkonsepkan gothic, symphonic power metal ada gak lagu ballads.

utk lagu2 perlahan korang cuba dgr lagu2 nih..........

Sleeping Sun (Nightwish-Tarja), Sadness in The Night (Tarja), Without Fear (Cristina Scabbia),
October And April (Anette ft The Rasmus)

ermmm apa lg download lah hehe

adiosss

11 comments:

  1. salam kenal,

    alamak satu pun tak kenal..hihi
    tak minat heavy2

    kak ati FLW U..53 ^_^

    ReplyDelete
  2. salam

    xpelah kak..mmg ramai yg xkenal pon ngan diorang hehe

    ReplyDelete
  3. ooo tidak...aku langsung xleh terima musik nie? nie musik zaman jahiliah dlu ye? hahhahhaa

    ReplyDelete
  4. aku tauuuu ko layan lagu jiwang2 je huhuhu

    ye lah tu zman jahilliah..zaman muda2 dulu hahaha

    ReplyDelete
  5. salam, join our giveaway & help rumah titian ashraful rohaniah

    http://mysunshine-cupcakes.blogspot.com

    kak zar

    ReplyDelete
  6. MYSUNSHINE:

    salam

    ...........................................................................

    CEROI:

    layannnnnnnnnn

    ReplyDelete
  7. aku layan tarja, anette ngan simone simons je b4 ni.haha.pasni bley la aku layan yg len plak.hee~tq share.

    ReplyDelete
  8. ok layan..ada sorang dua lag yg aku minat manuela kraller (xandria)...pat (candy) huhuu

    ReplyDelete