Seorang lelaki bangga menang pertandingan alat sulit terkecil di Amerika


Ketika ramai kaum Adam malu punya zakar kecil namun bagi Nick Gilronan berasa bangga. Dengan percaya diri dia tampil tanpa memakai topeng penutup wajah ketika menang pertandingan zakar terkecil di New York.

Nick menerima hadiah US $ 200 di depan 100 orang di Kings County Bar, Brooklyn, pada hujung minggu lalu. Menyandang status pemilik zakar terkecil membuat lelaki berusia 27 tahun ini tidak merasa malu. Tak hairan dia berani menunjukkan wajahnya ketika peserta lain mengenakan penutup kepala untuk menyembunyikan identiti.

"Aku sangat percaya diri dengan tubuhku, jadi aku tidak perlu memakai topeng," ucap Nick. "Aku melihat pertandingan sebagai cara yang menyenangkan dan menghibur yang dimaksudkan untuk memberikan petunjukan bagi penonton. Nampaknya usahaku ini berjaya."

Nick juga mengutarakan pendapatnya bahawa media yang telah membuat lelaki memberi pandangan negatif untuk zakar yang kecil. Akhirnya ramai orang ikut memberikan standard salah dan menghakimi lain soal saiz alat kelamin.

"Saiz zakar laki-laki tidak masalah bagi lelaki sebagai sosok peribadi mahupun dalam suatu hubungan," jelas Nick. "Hal yang sama dengan saiz payudara. Semua itu diciptakan dalam pelbagai bentuk dan saiz berbeza. Tetapi media memberikan tekanan pada orang untuk melihat dengan cara tertentu."

wowkeren
 

1 comment: