Akibat main game terlalu lama, implan p@yud@ra seorang wanita pecah

Akibat keasikan main game sehingga lupa segalanya, seorang wanita di China yang menggunakan implan payudara telah mengalami hal yang buruk di mana payudaranya pecah dan membuat wanita ini dikejarkan ke hospital.

Setiap wanita yang memasang implan pada payudaranya sepertinya harus berhati hati dan selalu menjaga kelakuan dan gerak tubuhnya agar kejadian mengerikan tidak terjadi seperti wanita China ini.

Kerana keasikan main game di telefon bimbit dalam masa yang cukup lama sambil meniarap membuat payudara wanita China ini pecah.

Awalnya Wanita China ini hanya merasakan sedikit rasa sakit namun kerana terlalu lama meniarap rasa sakit yang dialami wanita ini menjadi sangat luar biasa, tidak tahan dengan rasa sakit kemudian wanita ini dihantar ke hospital.

Hasil pemeriksaan doktor implan berkualiti rendah yang digunakannya meletus. Hal ini kerana kombinasi tekanan semasa dia meniarap dengan terlalu lama.

 Impalan payudara memang boleh membuat penampilan wanita menjadi lebih seksi dan menggoda namun jika implan yang dipasang tidak dijaga maka akan membuat masalah di kemudian hari.

Kejadian implan meletus atau bahkan keluar dari payudara bukan baru kali ini terjadi. Sebelumnya pada tahun 2011, seorang wanita yang sedang bermain paintball tertembak di dada sehingga implannya tersebut pecah.

palingseru.com

3 comments: