Jennifer Lawrence rimas berdada besar

Memiliki payudara besar mungkin menjadi impian untuk sebagian wanita, namun lain halnya bagi Jennifer Lawrence. Aktres "The Hunger Games" ini merasa ukuran payudaranya mendatangkan banyak masalah untuknya. Jennifer menyatakan dia tidak boleh memakai gaun yang diinginkannya kerana dadanya dilihat terlihat terlalu besar ketika memakai gaun tersebut.

"Payudaraku seolah punya fikirannya sendiri," kata Jennifer.
 "Saya akan memakai gaun yang seharusnya dipakai di BAFTA. Tapi sehari sebelumnya, dada saya seolah bertambah besar jadi saya tak boleh memakai gaun itu."

Aktres berusia 22 tahun itu mengaku sering dituduh menjalani pembedahan implan payudaranya. Ia juga mengaku pernah mengalami kejadian yang membuatnya malu ketika melakukan X-ray.

 "Saya pernah melakukan X-ray untuk mengetahui kalau betul ukuran dada tak sama. Saya hanya berdiri di sana dengan doktor-doktor ini dan merasa seolah mereka memperhatikan dada saya. Saya merasa seperti seekor gajah berada di dalam kurungan."

Ketika ini Jennifer masih terikat dengan kontrak  filemnya. Ia tengah menjalani penggambaran "The Hunger Games: Catching Fire" yang akan ditayang November tahun ini. Selain itu, filem thrillernya "Serena" juga akan segera ditayangkan


No comments:

Post a Comment