akhirnya....

hari nih 15 disember 2010 genap setahun blog Nightwishez aku nih. pantas betul masa berlalu. bulan disember ni jugak genap setahun setengah aku jd sorang blogger...hanyalah blogger picisan yg tak punya apa2.

bulan jun 2009 aku bermula dgn blog lama yg dh diprivatekn atas sbb tertentu. hanya aku ngan sorang kawan yg boleh tembus masuk ke situ.

tak nak cakap banyak

hanya ingin mengucapkan terima kasih kpd korang semua sudi singgah di blog buruk aku nih

terutamanya kpd:

Husz, Jedi, Relevan, Misz Echa, Arin krn telah memblog bersama-sama sejak dri aku bermula dulu dan masih lg muncul kat sini.

to Husz...ko lah org pertama komen di blog aku nih (blog lama) kat entri "Kate Hudson naik basikal"

ni komen ko "nape cam pelik ke Kate Hudson nek beskal nie..menonggeng semacam jew..
felik2.." hehe

kpd mereka2 yg lain tetap tdk dilupakan...Aki, Ceroi, Nabilah, Dyna Yvonne, Citahrudin (besan), Alien termasuk jugalah Att el amor

terima kasih banyak

nak teruskn ke tak...rindukn suasana blogging setahun yg lalu


151209-151210

..........................................................
adg...tima kasih

8 comments:

  1. oit.gile emosi entry ko ni.gua mcm nk nangis pulak..haishh...tisu pliss..

    ReplyDelete
  2. teruskan lah..
    teruskan...
    teruskan..

    ReplyDelete
  3. CEROI:

    sama2

    ..........................................................................

    DYNA:

    jgn nangis ye hehehe..tisu xde

    ......................................................................

    ALIEN:

    InsyaAllah..tpi aku pon x pasti lg

    ReplyDelete
  4. happy anniversary..!!

    teruskan lah berblog yupp...(^_^)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    S.I.B.U.K

    ReplyDelete
  5. NABILAH:

    tq....insyaAllah
    jika diizinkn Allah

    ReplyDelete
  6. sorry tak dapat baca komen nie semalam sbb aku eksiden ngan lori nasib aku xarwah =(..aku terharu red ko ingat komen aku..

    eh tapi perlu ke ko nak btau aku komen tuee =D..cam hape je aku komen =p..hehehe..btw friend thanks..

    teruskan lahh..
    nnt xdpt kutuk liberpul lg..
    huwaaaaa...
    terus la
    terus la
    terus la

    plz..hahaha

    ReplyDelete
  7. HUSZ:

    nape buleh jd camtu plak nih..syukur pd tuhan ko slmt

    haha tulah 2,3 hri lepas aku godek2 blog lama..tgk2 ko rupanya org prtama yg komen

    smpai ujung taun nih insyaAllah...taun dpn tgklah camne nk terus ke tak

    ReplyDelete