Kisah malam pertama

Aku yg bukak kan, pastu gosok-gosok belek-belek yg mane patut, push the right button, pastu cucuk terus main. Takde maknenye dah nak kiss kiss dulu. Aku tak tahan dah pasal lame sangat dah aku tunggu. Dekat setengah tahun jugak laaa kumpul duit…

First main terkial-kial gak laa carik tempat mane yg harus tekan. Dalam setengah jam camtuh ok dah. Dah familiar la orang kata. First time main dekat 3 jam aku balun sampai panas giler.

Hehehehe

Itu laa pengalaman malam pertama aku main PS2 mase baru beli 5 tahun sudah…


korang fikir apa?....hehee


7 comments:

  1. la..ingat pengalaman main PS3 tadi..ps2 lama punya laa... =p

    ReplyDelete
  2. alien:

    dh lama kuar..2008 klu xsilap

    ReplyDelete
  3. husz:

    hahah..ps3 sentuh pon lom lg huhuh

    ReplyDelete
  4. tk pernah main samada ps2 mahupun ps3..huhu...

    tertarik dgn nama yg ada kt banner ni..

    KHAMISA MALAMI...apa maksudnya..?

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    BERSIARAN DARI UK - PART 2

    ReplyDelete
  5. nabilah:

    xyah lah main...bknnya best sgt pon huhuh

    khamisa malami...emmmmmmmmm


    .....................................

    ceroi:

    bagus hehe

    ReplyDelete