kembali beraksi

lama dah xhapdet blog nih. b4 raya ari tu lgi huhuh. nk kata bz xdelah sgt. malas..ada gak sikit2 ....xde mood...mmg2 xde mood hohoh.

hari nih aku hapdet gak lah...perjalanan blog nightwishez akan diteruskn.
mulai hari ni jugak aku nk bagitau...

redNing dah 'mati'

nama baru "redza" tpi still org yg sama..tetap x berubah. cam dulu jugak. korang bleh pggil aku red..redza..redning..zamani...up to u lah

sepanjang xaktif memblog nih aku ada jugak masuk baca blog korang. klu rajin aku komen2 klu x baca2 je la. ada gak jenguk2 fesbuk tpi dah xaktif....malas.

sekarang nih aku dok layan.. MF2U (myfriends2u)

laman sosial ni ala2 fb gak...bleh maen game, tulis blog dan macam2 lgi lah.
agak happening even x seramai pengguna fb. mungkin ramai yg xtau.

meh la join...register kt sini http://myfriends2u.com/home.php

bila lgi nk support laman sosial buatan malaysia nih


klu ada sape2 yg da join..add la aku ek hehee

http://myfriends2u.com/profile.php?user=redzamani


http://myfriends2u.com/redzamani

buleh la kita beramah mesra kat sana huhuh


public wall


user wall ( kita punya)


page kita buleh jugak klu nk tuka layout...nk letak
apa2 gmbar yg kita ske

12 comments:

  1. red...
    nama kawan aku redman
    aku panggil die 'bro' aka nikname die

    ReplyDelete
  2. ooooooooo patut la malas nak berblog..sebab tue rupanya..

    mayfriends to u tue mcm skit2 friendster...huhu..
    aku xleh bkk bebanyak acc di laman sosial niee..

    kang busy melampau depan lappy langsung xwat keje lain..hehehe

    welcome back red~

    ReplyDelete
  3. alien:

    ohohoo ramai tol org nme red ek huhu

    ReplyDelete
  4. husz:

    hahaha mmg syok gak dok layan menda tu

    da berapa byk lmn sosial ko join ni...aku ada fb ngan mf2u tu je la


    hehee thnx

    ReplyDelete
  5. same la..malas nak join lebih2..kang anak xmakan pulak kat dapo tuee..hahahahahahah =p (anak kucing)

    ReplyDelete
  6. mud ko xder sejak2 team kite mcm syial nieh kan...

    ReplyDelete
  7. husz:

    tu la pasal..fb aku dh xaktif..
    ye la...la ni anak kucen..setahun dua akn dtg ank sndiri pulak hahah

    ReplyDelete
  8. aku tetap panggil ko besan..haha

    ReplyDelete
  9. red ~ bukan aku je camtuee..ko pun sama laa..xkan mau idup sndiri cam skrang gak..jgn lupe jmput heh..

    ReplyDelete
  10. besan:

    xkisah..ko kan besan aku hoho

    ReplyDelete
  11. ceroi:

    tu la pasal.....igtkn taun ni leh jd juara tp lain pulak jadinya huhuh

    ReplyDelete
  12. husz:

    mmg la...sape yg xnk kawen ooo

    nti aku jemput ko ek

    ReplyDelete