entri syok sendiri hohoho

Haaaaaaaaaa kalau Husz dah tunjukkan org yg dia ske, aku pon nk tayang gak mereka2 yg aku minat..

inilah orang2nya.....meh layan mata hahah


Tarja Turunen (suara dia power oooo....best giler hohoh)


Megan Fox (pergghh...klu dulu aku letak pic dia lam blog mesti ada org x suka hehe)


Martina Hingis (juara Grand Slam termuda pd thn 1997 masa berusia 17 thn)


Danica Patrick (pelumba wanita pertama yg pernah menang Indy Car )


cukup la tu ...ada lg sebenarnya. lain kali pulak aku tunjuk heheh


6 comments:

  1. eleyy ingat nak tunjukkkkkkkkkkk gambar pemain bola jgkk....hehehehe =p

    suka megan fox jgkkkkk...ngeh ngeh ngeh..

    ReplyDelete
  2. pemain bola pompuan aku x kenal laaa hahahh

    suka megan fox...huhuhu cayalah
    tpi dlm transformers 3 dia xde..hampeh btol

    ReplyDelete
  3. tue la pasal..tah pape la..
    ko nie nak tgk autobots ke megan fox??

    ReplyDelete
  4. tgk robot2 tu la..haaa ye la tgk robot

    tpi xpuas hti lg nih..megan fox xde cess

    ReplyDelete
  5. ceroi:

    mmg trbaik..tpi zaman dia dah berlalu

    ReplyDelete