Bapa Gantung Diri Setelah Lihat Gambar Anak Dalam Majalah Playboy

 Leredana Chivu

Seorang bapa bertindak membunuh diri setelah melihat gambar anak perempuannya yang berusia 18 tahun berbogel untuk majalah Playboy.

Loredana Chivu yang berbogel untuk Playboy versi Roman dipulau oleh bapanya setelah aksinya itu diketahui oleh bapanya.

"Dia berhenti bercakap dengan saya, dia seperti sangat kecewa", katan Chivu.

"Apabila dia tahu apa yang telah saya lakukan, dia mendiamkan diri dan cuba menyembunyikan saya dari ahli keluarga lain"

"Saya fikir, masa akan dapat menenangkan diri dan tidak pernah terfikir dia akan membunuh diri", katanya lagi.

Setelah berbulan-bulan dipulau, Chivu akhirnya cuba untuk berdepan dengan ayahnya tetapi terkejut setelah mendapati ayahnya tergantung di loteng rumah.

"Saya menjumpai ayah tergantung di loteng rumah", katanya

Chivu yang kini sudah berusia 25 tahun berkata dia masih lagi dihantui dengan kejadian walaupun sudah bertahun-tahun ia berlaku.

"Kami teramat rapat dan akan bercakap setiap hari dan itu semua terhenti setelah dia melihat gambar itu", kata Chivu yang mengatakan dia kecewa kerana tidak dapat bercakap dengan ayahnya buat kali terakhir.



Sumber: SiakapKeli

No comments:

Post a Comment