Download siri Charmed

Charmed. pernah tengok tak cerita nih. dulu NTV7 ada siar sampai season berapa ntah. lupa. TV series ni ada 8 musim semuanya.

kisahnya mengenai 3 beradik pompuan Prue Halliwell, Piper Halliwell, Phoebe Halliwell dan Paige Matthews yang mempunyai kuasa magis yang tersendiri.

Paige Matthew tu diorang punya long lost sisterlah. emak sama ayah je lain. dia muncul dalam season 4 apabila Prue mati dibunuh dalam season 3.

projek aku bila ada masa terluang adalah mendownload cerita nih hehehe. baru je aku habis dowload untuk season 3. ada 5 lagi untuk didownload. tak taulah bila nak siap.

so kalau ada sape2 yang nak download boleh cari kat sini...

http://jieazzmovie.net/

Halliwell manor. tempat tinggal Halliwell sister's


Halliwell sister's. season 1-3 Prue yang kat tengah tu adalah oldest sister dan paling powerful
sebelah kiri tu pulak Piper dan yang paling kecik Phoebe. aku suka Phoebe hihihi


setelah Prue mati, Paige muncul. dengan kemunculannya Phoebe bukan lagi adik bongsu dan telah menjadi kakak dah manakala Piper menjadi lebih berkuasa dan kakak kepada adik-adiknya.


malam karang aku nak sambung dowload lagi.

6 comments:

  1. Dulu mmg akak peminat setia citer charmed nie.. best kan.. :)

    ReplyDelete
  2. Kakak nie jarang menonton Redz apa lagi kalau suruh download memang tak terbuatlah...

    ReplyDelete
  3. aku suka gilaaaaaaaaaaa cerita ni
    cerita ni zaman aku skolah dulu weyh
    best !!!!!!

    ReplyDelete
  4. redza ajar camne nak download !!!!

    ReplyDelete
  5. Lya~

    ko tgk sini je...cara nak download & gabung file

    http://jieazzmovie.net/category/tutorial-download-movie-newbie/

    ReplyDelete