Pertandingan zakar terkecil di AS kembali diadakan

Pemilik penis terkecil. (Foto: Huffington Post)

BROOKLYN - Sebuah pertandingan pemilihan lelaki dengan zakar terkecil di Amerika Syarikat ( AS ) kembali diadakan di Brooklyn , AS .

Pertandingan " Smallest Penis Contest " adalah sebuah pertandingan yang sangat unik dan boleh dibilang sangat gila . Acara pemilihan lelaki dengan zakar paling kecil di dunia ini sudah bermula sejak tahun lalu dan akan kembali dilangsungkan pada 14 Jun 2014 .

Para peserta dalam pertandingan ini akan dinilai dalam beberapa kategori , seperti berpose dengan menggunakan pakaian malam dan pakaian mandi . Selain hadiah wang tunai , sebuah mahkota dan tongkat raja akan diberikan kepada pemenang .

Pemenang tahun lalu , Nicholas Gilronan , mengatakan bahawa pertandingan ini sangat menyenangkan dan sangat santai . Demikian dilapor  dari Huffington Post , Khamis ( 16/4/2014 ) .

Penganjur acara " Smallest Penis Contest " mengatakan bahawa pertandingan ini hanya untuk orang - orang yang percaya diri dan mempunyai rasa humor yang tinggi .

" Untuk pertandingan di 2014 , panitia telah meminta Miley Cyrus untuk menjadi jurinya , " ungkap salah satu panitia .

Para peserta yang berminat untuk mengikuti pertandingan unik ini harus berusia lebih dari 21 tahun dan untuk maklumat lebih lanjut boleh email kepada SPB.Brooklyn @ gmail.com .

Sumber: okezone.com

No comments:

Post a Comment