Guru perempuan buat tarian panas depan pelajar

Foto: Orange

TEXAS - Seorang guru seharusnya boleh memberikan contoh yang baik kepada pelajarnya . Tetapi seorang guru di Texas , Amerika Syarikat ( AS ) telah memberikan tarian panas di hadapan seorang pelajar .

Felicia Smith didakwa mempunyai hubungan tidak senonoh dengan pelajarnya yang baru berusia 15 tahun . Perempuan berusia 42 tahun itu melakukan tarian panas , di hari ulang tahun pelajar itu .

Polis berkata , guru di Sekolah Menengah Stovall di Houston , duduk di sebuah kerusi di depan kelas . Sementara pelajar lain mendesak pelajar yang menyambut ulang tahun itu , untuk duduk bahagian depan .

Diiringi muzik , guru itu kemudian mula tarian eksotik . Kemudian , Smith juga melakukan gerakan - gerakan erotik di hadapan pelajarnya itu . Demikian diberitakan Standard Digital , Isnin ( 28/4/2014 ) .

Smith mengaku melakukan tarian tersebut . Namun hal itu dilakukannya kerana seisi kelas meyakinkannya untuk melakukan hal tak senonoh tersebut.

Polis berkata , pihaknya mempunyai bukti berupa video dari insiden tarian eksotik tersebut . Video itu menunjukkan Smith melutut dan meletakkan kepalanya di antara selangkangan pelajar itu .

Untuk sementara Smith tidak dibenarkan untuk mengajar . Dirinya sudah dikeluarkan selama proses siasatan dijalankan .

Sumber: okezone.com

No comments:

Post a Comment