Lelaki Cuba Jual Teruna Kecewa Kerana Tak Laku


ROMANIA: Seorang lelaki mengiklankan terunanya untuk dilelong pada ruangan iklan di sebuah akbar kerana dirinya tidak “laku” yang mana tidak mendapat sambutan kaum wanita.

Seb Ciercies, 29, sangat kecewa dan mengaku yang dirinya tidak sekacak pelakon terkenal Brat Pitt bagaimanapun bukan seorang yang hodoh. Dia telah menetapkan harga lelongan untuk dirinya sebanyak RM3,850 namun tidak mendapat bidaan dari mana-mana wanita.

“Saya tidak faham kerana saya seorang yang berwajah menarik dan menyangka akan ada yang membida lebih tinggi untuk saya.

“Saya sihat tetapi ia mengecewakan apabila ditolak oleh seluruh dunia,’’ katanya yang berbuat demikian bagi menjelaskan hutangnya yang menimbun.

Selain membayar hutang, dia juga berbuat demikian kerana kehilangan pekerjaan dan dalam masa yang sama terpaksa menjaga adiknya yang menghidap kencing manis.

“Saya bekerja keras di ladang selama ini. Ia memerlukan tenaga yang lebih tetapi sekali gus membuatkan badan saya menarik. Saya sangkakan orang mahu mencubanya,’’ katanya. ─ Siakapkeli.com.my

1 comment: