29 tahun sudah jadi atuk...aiyakk

seorang pemuda berusia 29 tahun, Shem Davies menjadi atuk termuda di UK apabila anak perempuannya melahirkan anak di usia 14 tahun.

Davies baru berusia 14 tahun ketika menjadi ayah utk pertama kalinya kini anaknya Tia melahirkan bayi perempuan sebelum ulang tahunnya yg ke 15 di Bridgend, South Wales.

Davies bercerai dengan ibu Tia, Kelly, tiga bulan setelah Tia lahir dan mengaku sangat senang dengan kelahiran cucunya.

Cucu Davies, Ava Grace, ketika ini berada di inkubator kerana lahir tidak cukup bulan dengan berat 0,9 kilogram.

Davies mengaku terkejut ketika mengetahui Tia hamil. Tia mengatakan kepada Davies bahawa ia hamil dengan teman lelakinya yang berusia 15 tahun, Jordan Williams.

"Rasanya seperti seminit Tia masih bayi, tapi seminit kemudian dia hamil," ujar Davies. "Saya boleh saja marah padanya, tetapi apa untungnya?"

"Saya tahu sulit bagi mereka kerana saya juga pernah merasakan itu di usia yang sama," kata Davies.

Ibu Tia, Kelly, 30 tahun, mengatakan, "Mimpi terburuk saya adalah Tia mengulangi kesalahan yang saya lakukan kerana hamil di usia muda.


The Sun

2 comments: