Aku suka terjah

ada satu website yg aku suka terjah....nak tau web mana..
ni haaa Life.com hhuhuhu....

laman web ni banyak memaparkn gambar2 menarik dri seluruh dunia.
boleh dikatakan tiap2 hari ada je gambar2 best yg tersiar.

apa kata korang terjah sini

http://www.life.com/

bagi yg x suka atau malas baca artikel panjang2 bulehla jenguk2
sebab xde pun tulisan yg berjela-jela...hanya gambar...layan mata



kat bawah ni sebahagian dri gamba2 yg aku cilok dri web tu
nak tengok lebih2 korang terjah sendiri ke life is a word tu ooopps
life.com hahah

ok layannnnn

Royals on Honeymoon

dia memang cantik


Kate and William: Weird Souvenirs

Sexiest Women of Science Fiction
ahaa awek aku

Today in Sportsapa punya gaya la

Amazing Animalshoh..klu pakai mesti smart gile monyet nih

laju2...xyah terbang dah

13 comments:

  1. lawaks btul prince charles pakai skirt...

    sopan lagi tgk lelaki melayu pakai kain pelikat kan?

    ReplyDelete
  2. Cantik puteri diana kan. Kesian pergilanya tragis....

    ReplyDelete
  3. hehe..menarik juga ni... :)

    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    PART TIME PAPARAZZI

    ReplyDelete
  4. kesah cinta fairy tale yg berakhir dengan tragedy.. huhuh...


    p/s: Red, bila nak buat entri wedding prince william dan kate? :D

    ReplyDelete
  5. boleh laa aku layan life.com niee nnt..huhuhuhhu.....

    ReplyDelete
  6. bile hang tukaq temphlate..aku lg suka yg lame la..baru kipas susah mati liverpool heheheheee

    ReplyDelete
  7. yup... lawola pic kat life.com ni.. thanz 4 the info... dah follow...

    ReplyDelete
  8. menarik..menarik..skrg jugak terjah =)

    ReplyDelete
  9. ehh comelnye burung tu :D heee

    nak try gak terjah .. now !!! hee

    ReplyDelete