Avatar pecah rekod

Akhirnya tahta Titanic sebagai filem terlaris sepanjang zaman selama 12 tahun berakhir. pada 1997 filem ini meraih kutipan AS$1.843 bilion (RM6.266 bilion) satu sejarah dalam industri perfileman di Hollywood.

Namun pada isnin lalu secara rasminya filem Avatar telah menumpaskan pesaingnya itu dengan mencatat kutipan sebanyak AS$1.858 bilion (RM6.317 bilion) - jumlah setakat 27 januari.

fuuhhh!! kalau tak silap aku hanya ada 3 filem jer yg berjaya mencapai kutipan 1 billion..Avatar..Titanic & LOTR-The Return of The King.

tapi sampai sekarang aku tak tengok pon filem nih...ingat nak download je la ek..err boleh ke..



pi/es: aku peminat filem2 jerry bruckheimer...lama betul die menyepi


14 comments:

  1. tensi....line cm ape jer..nk comment ni amek msa kt setengah jam..grrr...

    er..arin dh tgok..huhuh..sgt best..ade part romantika lgi..heheh

    ReplyDelete
  2. jerry bruckheimer wat crite ape eaa..??

    recently, aku ade tgk sign die kat tv..

    tp, lupe. crite ape tah aku tgk..

    hee..

    ReplyDelete
  3. dah agak daa ...
    lagipown org story sana sini
    mana x pecah mangkuk kan.
    agggagagagaggaa ~
    tunggu 12 tahun lagi arr
    nak tunggu pecah record avatar


    >>___<<


    download mendownload adalah DIGALAKKAN


    SEKIAN

    ReplyDelete
  4. download je boh...bg aku filem ni gak kerna grafik..jalan cite dia biasa je...


    jerry akan dtg ngan filem Prince of Persia pada tahun nie kalo xsilap aku la...

    ReplyDelete
  5. arin:

    ilek r..kang ok le tu..

    hehe minat benar die bab2 romantik nih huhu

    ReplyDelete
  6. nini:

    tahun ni klu xsilap prince of persia..

    tpi aku dok tggu pirates of the caribbean 4..tajuk pe ntah..tahun dpn kuar

    ReplyDelete
  7. frodo:

    ok kita tggu filem mna plak bleh pecah rekod avatar..

    owh ko bgi lampu hijau..bleh donlod la nih huhuh

    ReplyDelete
  8. ~0~:

    bereh boh nnti aku donlod..

    hahaa btul2 thun nih prince of persia

    ReplyDelete
  9. download jer..
    yuki pon tak tengok..

    ReplyDelete
  10. yuki:

    ok..donlod je la ek..senang

    hahaha sama2 xtgk

    ReplyDelete