Hantu wanita tumpang selfie dengan dua wanita

 
Dua wanita Inggeris terkejut dan ketakutan selepas menyedari ada hantu wanita ikut 'menumpang' di foto selfie mereka.


Semasa melihat hasil foto selfie di Newcastle, dua sahabat Victoria Greeves (22 tahun) dan Kayley Atkinson (23 tahun) menggigil apabila melihat ada hantu wanita berpakaian Inggeris kuno mengintip dari belakang.


Victoria dan Kayley sedang bersantai di Slug and Lettuce, bar terkenal di England. Kerana suka selfie, keduanya memutuskan untuk mengambil beberapa gambar.


Setelah beberapa kali berselfie, mereka melihat ada sesuatu yang aneh di salah satu gambar. Saat diperhatikan secara teliti, kedua-duanya langsung kaget kerana ada hantu wanita ikut selfie di belakang mereka.


Victoria mengatakan sebelumnya dia dan Kayley sering ke bar tersebut untuk melepak, tapi sekarang mereka akan berfikir dua kali untuk pergi ke situ lagi.


Sementara itu, Kayley mengatakan ramai yang menganggap mereka menyunting foto tersebut. "Saya tidak menyalahkan mereka tetapi kami sendiri tidak boleh melakukannya."


"Sebelum ini, saya sama sekali tidak percaya hantu, tapi sekarang sangat mempercayainya," kata Kayley.



Sumber dari dream.co.id

1 comment:

  1. Hihhh, serem banget itu ada yang nonggol. Posenya juga nakutin banget. Hantu pada ngeksis banget sekarang ya. Nice info gan ^^

    ReplyDelete