Misteri rumah tua

aku bukan nk cerita pasal rumah berhantu ke apa tpi pasal satu filem lakonan Nor Kumalasari yg diterbitkn pd tahun 1987 dulu..huuuuuuu lama dahhhhhh

aku penah tgk filem ni tym kecik2 dulu..so, jalan ceritanya dh xberapa ingat dah. ramai yg mengatakn inilah filem melayu yg paling seram yg pernah diterbitkan hohoho eeeeeehheeeee

kata org tua2 yg pernah menonton filem ni, part yg paling diingati adalah semasa Nor Kumalasari melahirkan anak melalui mulut..yeks huuuuuuuuu

dah puas aku tanya lebai google kt mana buleh download filem ni tpi dia pon xtau. dvd pon aku agak xde jual.

kalau sape2 ada terjumpa dvd citer ni kat mana2 xkisahlah yg pirate pon sila rembat laju2 dijamin puas hati dan boleh menyebabkan korang xberani kuar malam2. itu kata org2 veteranlah

kat mana yer nk donlod filem nih. pakcik youtube pon ada sedutan jer. hampeh tol

xpelah..layan jelah filem nih sekerat huhuh


13 comments:

  1. redza is back from hibernasi! hehe..

    dulu2 masa muda tgk gak movie ni.. tapi tak brapa nak ingat jalan citer.. part yg lahir anak ikut mulut tu mmg tak leh nak lupa!

    p/s: minta kat noor kumalasari bro copy movie tu.. kekeke...

    ReplyDelete
  2. alamakk..aku dulu masa cite nie kuar, aku hingusan lagi rasanya..hahahha..jadi, mak xkasi tgk tkut nak p kucil sorang2 memalam..hahahah

    tetibe aku pun tringin nak tgk la sbb dah ko kuarkan cite psl nie..

    kalau dah dpt roger aku k..

    ReplyDelete
  3. SEKSI BANI:

    aku pon dh xigt jln ceritanya..tp part beranak ikut mulut mmg xleh lupa hahah

    nor kumalasari kt mana dia sekarng yer..dh xbelakon lg dah

    ReplyDelete
  4. wah!!! ngerinya..tak sanggup den nak tgk lame2...hilang selera nak pi capan nanti huhuhhhh

    ReplyDelete
  5. HUSZ:

    ko mmng..dri kecik smpai skrng penakut hahaha

    aku pon bru sekali tgk..tu pon zaman budak2 dulu

    nti aku usha2 kt mana2..klu jumpa buleh layan

    ReplyDelete
  6. SAHROMNASRUDIN:

    jgn tgk...sila g makan dulu yer heheh

    ReplyDelete
  7. mcm tkpernh tgk je cite ni..huhu...



    jom ke APA KATA HATI pulak,
    AUTOMATIK PING BLOG

    ReplyDelete
  8. sama la dah tak igt jalan cite die
    tapi ada membe sibuk duk cari cd/dvd, sampai skang tak jumpe2 lagi
    kalau ade, share2 la ye

    ReplyDelete
  9. ALIEN:

    tu la..mmg susah dh nk jumpa..aku pon dh merata dok cri

    ReplyDelete
  10. NABILAH:

    sy pon bru skali jer tgk..tu pon zaman budak2 dulu huhuh

    ReplyDelete
  11. betulke cite nie dibuat penggambarannye di villa nabila

    ReplyDelete
  12. last siar kat tv biasa tak silap gua tahun 1990 atau 1991 dulu..tahun lepas siar kat tv stesen berbayar ape tah nama..cite ni seram sbb runut bunyi lagu dia suspen guna international sound..sebab tu bagus n agak seram la dari cite skrg..

    ReplyDelete
  13. vcd/dvd hampir pasti takda dijual kat luar..habis kuat pun cerita hantu perawan malam lakonan ziela jalil,dharma harun,salih yaakob,rosham noor ada jual kat kedai..

    ReplyDelete