Hantuuuuuuu

Hantu di UPM. betul ke ada hantu kat UPM. ntahlah. susah aku nak jawab. nak kata tak ada, menda alah tu pernah ada org nampak. tapi sepanjang aku kat sana dulu tak pernah pulak terserempak atau ditegur oleh makhluk2 tu.

bagi student2 kat sini mesti pernah dengar macam2 cerita tentang makhluk2 halus tu kan. atau pon mungkin pernah alami sendiri gangguannya.

dah bermacam cerita yg aku dengar pasal hantu2 nih. ada pak guard yg terserempak dgn sekumpulan makhluk sedang mengusung keranda semasa membuat rondaan.

ada makhluk yg tak dpt dilihat tumpang semangkuk berada dlm kelas ketika sesi pembelajaran sedang berlangsung.

macam2 lagilah kisah seramnya. ada 'seseorang' ketuk2 pintu bilik tengah2 malam...

knock3 heheheeeee


kat depan fakulti arkitek dekat jirat cina tu pulak ada org nampak hantu pompuan berjubah putih terbang sana-sini tengah2 malam...heeeeeehheeeheeeeeeee...isk betul ke

banyak lgi kisah misteri kt jirat cina nih. dikatakan pernah terjadi kes bunuh kat situ tpi dinafikan oleh pihak uni. tak taulah aku betul ke tak.

semua kisah seram nih aku dengar2 jela dri mulut org. aku tak pernah kena sakat pon huhuh

tapi kat jirat cina tu aku pernah lepak2 ngan kawan kira2 pukul 12mlm. bukan kt tengah2 kawasan kubur tu tpi kat tepi jalan. tak de pulak nampak makhluk2 tu...mungkin dia segan kot nak tunjuk muka ahhaha

mungkin pakcik seekers boleh dtg sini. mana tau kalau2 menda alah tu nk tunjuk muka dia


youll never walk alone heheheeeeee

15 comments:

  1. hantu mmg sinonim dgn universiti, institut, pejabat dan segala macam bangunan yg malam gelap xde orang duduk..

    hehehe

    ReplyDelete
  2. owoh.cite mu macam ade kt sume tmpt jek.haha.bukan upm je kot.haha.uum ag hebat.siap ade yg bunuh diri gantung diri pkai tali suar trek.haa.hee~



    liberpool boooo.haha

    ReplyDelete
  3. ALIEN:

    betul2 ada dimana2...kat tempat ramai org pon ada gak benda tu

    ..........................................................................

    AINA:

    yup..kat U mana pon mesti ada citer2 seram..kadang2 hampir sama je ngan tempat lain


    apa kes lak ni boooo liverpool org nih haaaaa haha

    ReplyDelete
  4. amboi...ko niee..opis aku udah la dekat2 area jirat tuee...ko jgn macam2 red..saje je nak tkut2 kan aku kannnnnnnnnn?

    uhuks..uhuks..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa T_T

    ReplyDelete
  5. hahahaa memang..aku saje2 nk takutkn ko hahaa

    penakut betullah ko nih...aku xpenah jumpa lg antu kt kubo cina tu

    ReplyDelete
  6. takde la takut..aku dah biase dah red oii kalau nak cerita pasal benda halus nie..dah macam-macam bnda pelik pernah terjadi, tapi bos aku suruh bagi salam je if 'dia' dtg mengacau..

    ReplyDelete
  7. red, upm mmg banyak hantu.. "hantu" pun ramai.. kakaka..

    p/s: dulu2 pernah gak dngar citer budak2 upm buat "projek ringan2 tak senonoh" kat jirat cina tu... hehehey..

    ReplyDelete
  8. seksi bani ~ 'hantu' semua tempat ramai laa..bukan kat UPM je ok..huhh

    ReplyDelete
  9. HUSZ:

    tpi asal aku xpenah kena ek..klu dia dtg ko kirim salam yer

    ye betul tu..'hantu' tu ada di mana2 aje
    ..........................................................................

    BANI:

    'hantu' tu macam2 hantu bola, hantu tido, hantu pompuan ada di mana2

    tau2 je ko ada org wat projek haha

    ReplyDelete
  10. hehehe...hantu yg masuk kelas tu...

    dia nk habiskan study dia..ms idup tk sempat.... :P

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    TRILOGI CINTA

    ReplyDelete
  11. NABILAH:

    hahaha yela kot...nti boleh eksen ngan hantu2 len dia ada ijazah

    ReplyDelete
  12. MIECYBER:

    ok apa citer antu mlm2...mna tau klu dia muncul

    ReplyDelete