Vladimir Putin sebenarnya seorang Vampire?


Sebuah gambar lama yang diambil 100 tahun lalu memperlihatkan persamaan wajah dengan Presiden Rusia Vladimir Putin. Beberapa netizen menyebut bahawa Putin adalah makhluk immortal.

"Di sosial media beredar foto bertahun 1920, 1941 yang didakwa mempunyai persamaan dengan Putin," lapor Disclose TV



Gambar itu diambil pada 1920, menunjukkan tentera Rusia yang wajahnya mirip dengan Putin. Yang lebih menghairankan lagi, sebuah foto lain yang dicetak pada 1941 memperlihatkan kesamaan antara Putin dan lelaki yang diambil gambarnya 20 tahun lebih awal itu.

Ramai yang mempercayai Putin yang berusia 63 tahun adalah makhluk mistik dan mengembara menerokai masa. Ada juga yang percaya Putin adalah Vlad the Impaler, yang lahir pada 1431 atau dikenali sebagai Dracula.

Jun lalu, BuzzFeed menuliskan bahawa Putin pernah hidup sebagai Lisa Gherardini, subjek yang dipakai Leonardo da Vinci bagi melukis Monalisa. Putin dianggap makhluk yang boleh melakukan time traveling, sehingga boleh kembali ke masa lalu untuk dilukis.

Namun, semua dakwaan tersebut tidak dapat dibuktikan dan ... Putin tak peduli, beliau masih menikmati hobi menunggang kuda tanpa memakai bajunya itu.



Sumber: Liputan6.com

No comments:

Post a Comment