240609-240611

segalanya bermula pada 24 jun 09. ketika itu sedang sarapan pagi dgn seseorang. aku telah dihasut, dipaksa, dipujuk dan yg sewaktu dengannya agar buat satu blog.

akhirnya dengan terpaksa rela hati aku memenuhi permintaannya dan secara rasminya aku bergelar blogger pada 25 jun 09 apabila entri pertama dipost ke blog. blog lama. ada antara korang yg tahu blog itu.

pada saat itu hingga ke hari ini aku masih belum jemu bloggin. masih bersemangat utk update walaupun blog aku tidak sehebat atau popular blog2 orang lain.

terima kasih kpd 'dia'. tanpanya mungkin aku tak jadi seorang blogger pun. blog pertama aku wujud kerana dia dan aku tutup pun kerana dia. ok, itu cerita lama aku nak lupa semua

terima kasih jugak kpd Husz aka kakak Megan Fox =p sebab jd orang pertama yg komen kat blog aku dulu sampai sekarang. hehehe selamat meningkat tua Husz lgi satu dua hari lagi hari lahir ko kan. semoga ko cepat2 kawen dan agar terbuka juga hati ko nak sokong The Reds.

dan yg tidak dilupakan Arin. terima kasih banyak. blog ini (Nightwishez) wujud kerananya.

akhir kata, terima kasih jugak kpd korang semua yg sudi singgah kat sini...Atiqah, Nabilah, Ceroi, Aina (Dyna Yvonne),Seksi Bani, Kakzakie, Anies, Kak Ati, Papa Mifz, Ostat Fahmi kokser kokdam, Lya Colours, lyana,Dilla Ady, Wahida, Jedi, Bigdaddyz, Ainnoraini, Chichi, Miss Tira,& Bro Ery, Sophie dan ramai lagilah


hmm rasa cam nak rehat...

19 comments:

  1. yeee.. org pertama komen entri yang tangkap syahdu tahap gaban ni... melelehhh... kekeke

    teruskan berblog~ :D

    ReplyDelete
  2. k,sesame..xkn mekaseh kosong je??mkn2 minum2 xde :p

    ReplyDelete
  3. Dua tahun bersama Khamisa Malami
    Teruskan blogging.....

    ReplyDelete
  4. teruskan usaha anda
    hehehe

    ReplyDelete
  5. kenapa ko tutup blog lama? aku teringin nak singgah blog tu...

    ReplyDelete
  6. jgn jemu berblog yer....gua layan baca entry2 lu..:)

    ReplyDelete
  7. aku suke blog ko sebab aku pun kipas susah mati liverpool heheheheee

    syabas mampu bertahan 2 tahun

    ReplyDelete
  8. nak rehat blogging...?

    rehat la...tp jgn berhenti tau...hehe.. :)

    Happy Anniversary.... ;)

    ReplyDelete
  9. bgus la x asa jemu berblogging. zaty cbuk so jd jemu. huhu

    ReplyDelete
  10. bgus la x asa jemu berblogging. zaty cbuk so jd jemu. huhu

    ReplyDelete
  11. jangan la berehat lama..nanti aku bosannnnnn sbb takde orang nak gadoo n fight pasal bola..

    thanks sbb mentioned my name kat sini..thanks untuk wish tue..

    tak kireeeeeeeeeeeeee..nak juge cooper s kale purplee..anto kt umah yerr...huhuhuu..tak sangka dah 2 tahun 1 hari aku masuk blog nie dan terus komen n sterusnya jadi pengomen tegar di blog niee..aku berbesr hati juge..hehehe

    eh..kawen jgn lupe jmput k~

    tp soory babe..sampai bile2 My red devils still in my heart la..say no to the red..taknak.taknak..taknak..hehehehe

    =p

    pjg nyee mcm surat berantai lak..kehkehkeh..sorry yea..

    teruskan berblog my friendd...pleaseeeeeeeeeeeeeee..

    ReplyDelete
  12. dh lama dh berblog ye...bagus2...teruskan perjuangan...

    ReplyDelete
  13. bereh ore kito..

    kawe sokong demo

    =D

    ReplyDelete
  14. yes, ade name di situ! huhuhu

    ai pun berbelog tahun 2009..

    tak brape nk otai, apatah lagi glamer diri ini...berblogging tuk kepuasan diri..

    ReplyDelete
  15. buat ikut daya dan mood....relaxkan minda...

    ReplyDelete
  16. Amin... Semoga Cik Husz dan Bro Ery terbuka hatinya untuk menyokong The Reds.. Hahahahaha...

    ReplyDelete