Google Street View rakam lembaga misteri di sebuah rumah

 Foto: Google Street View

Satu penemuan yang menyeramkan dari sebuah foto yang diambil dari Google Street View di sebuah rumah di Cannock Chase.

Foto tersebut menunjukkan satu lembaga seperti seorang lelaki yang tidak memakai baju di tepi tingkap bilik rumah. Lembaga tersebut dengan wajah dan sorotan mata tajam yang memandang tepat ke arah kamera. Ini benar-benar terlihat sangat menyeramkan.

 Foto: Google Street View

Seorang UFOlogi dan pengkaji paranormal Inggeris, Lee Brickley, mengungkapkan bahawa, sekarang ini telah banyak foto-foto penampakan hantu di dunia online yang dapat dilihat oleh sesiapa pun.

"Saya menyelidiki sejarah rumah tersebut dengan harapan menemui penjelasan atas foto ini dan siapa lembaga itu. Yang saya takutkan adalah kita berhubungan dengan dunia iblis", kata Lee Brickley.

Lee menjelaskan bahawa, pemilik rumah tersebut masih terkejut dan merasa takut dengan penemuan ini setelah diberitahu. Lee berharap pemilik rumah tersebut sedia bekerja sama bagi melakukan penyelidikan yang lebih mendalam untuk membongkar misteri yang ada di rumah tersebut.

1 comment:

  1. Biasa plat no kereta dan org akan diblurkan kalau google strait view tapi ini sebab hantu dia tak blurkan ke... entahlah kakak kadang macam dah hilang percaya pulak..

    ReplyDelete