'Dutch Wife', boneka seks Jepun yang mirip manusia


Bagi kebanyakan lelaki, mencari perempuan idaman hati memerlukan masa bahkan sehingga bertahun-tahun. Namun, di Jepun, perempuan idaman itu boleh muncul di depan pintu rumah anda dalam masa beberapa hari.

Malangnya, perempuan idaman itu hanyalah sebuah boneka yang diperbuat daripada getah. Namun, syarikat pembuat anak patung ini, Orient Industry, mendakwa bahawa boneka perempuan ini lain daripada yang lain.

Boneka ini sangat mirip manusia sebenar dengan mata yang hampir seperti mata manusia dan kulit yang hampir sama dengan kulit perempuan yang halus.

Bahkan Orient memastikan pelanggan boleh menempah boneka perempuan ini sesuai keinginan. Pelanggan boleh menempah boneka dengan saiz dada, warna rambut, warna mata, dan lain-lain sesuai selera. Pelanggan juga boleh menempah boneka yang jari jemarinya boleh digerakkan.


Orient Industry mengatakan, boneka-boneka keluarannya dibuat dari silikon berkualiti tinggi sehingga sangat mirip perempuan sebenar. Orient mengatakan, setiap lelaki yang telah mempunyai anak patung ini akan berhenti mendamba seorang kekasih.

Boneka ini dijual dengan nama "Dutch Wife" yang dalam istilah bahasa Jepun bermakna boneka seks. Boneka ini dijual dengan harga sekitar US$1,500 sebuah dan ternyata sangat diminati para lelaki Jepun.

Bukan hanya itu, para boneka perempuan ini dilengkapi pakaian seksi yang membuat pemiliknya tak perlu menahan malu kerana harus membeli pakaian dalam perempuan.

"Dua perkara yang masih perlu perbaikan dari boneka ini adalah kulit dan mata. Namun, saat ini saya rasa kami sudah memberikan yang terbaik yang hampir sama dengan manusia sebenar," kata jurucakap Orient Industry, Osami Seto.

Boneka-boneka ini adalah sebahagian dari industri teknologi tinggi Jepun yang terus mencari cara mencipta mainan seks yang semakin mendekati bentuk asalnya. Bahkan kini boneka Dutch Wife ini dengan sendi yang boleh digerakkan sehingga pembeli boleh meletak "kekasihnya" dalam kedudukan yang diinginkannya.

 
Sumber: kompas.com

No comments:

Post a Comment