Best friend

もう大丈夫心配ないと 泣きそうな私の側で
いつも変わらない笑顔で 囁いてくれた
まだ まだ まだ やれるよ だっていつでも輝いてる
時には急ぎ過ぎて 見失う事もあるよ仕方ない
ずっと見守っているからって笑顔で いつもの様に抱きしめた
あなたの笑顔に 何度助けられただろう
ありがとう ありがとう Best Friend

こんなに沢山の幸せ感じるときは 瞬間で
ここにいる全ての仲間から 最高のプレゼント
まだ まだ まだ やれるよ だっていつでもみんな側にいる
きっと今ここでやり遂げられること どんなことも力に変わる
ずっと見守っているからって笑顔で いつもの様に抱きしめた
みんなの笑顔に 何度助けられただろう
ありがとう ありがとう Best Friend

時には急ぎ過ぎて 見失う事もあるよ仕方ない
ずっと見守っているからって笑顔で いつもの様に抱きしめた
あなたの笑顔に 何度助けられただろう
ありがとう ありがとう Best Friend
ずっと ずっと ずっと Best Friend

.......

16 comments:

  1. Best Friend..
    "I don't have to worry anymore.. 'cause you'll be by my side...

    ReplyDelete
  2. best friend...
    mmm..kamus ape nak bukak ni ye..

    ReplyDelete
  3. tergeliat mata aku sekejap
    adoi

    ReplyDelete
  4. Redz... kakak nak cari dictionery apa nie. Langsung tak faham dik...

    ReplyDelete
  5. aku buta huruf jepun...bestfriend je yg aku le baca

    ReplyDelete
  6. hmm..lagu ni ada dalam playlist sy... :)

    hmm...teringat bila majlis perpisahan lepas habis study dulu...ada lagu ni...sedihnya..huhu...lepas dari majlis tu...semua balik kg....time konvo baru jumpa balik... ;)

    ReplyDelete
  7. wow. international jap. ok x paham.huhu

    ReplyDelete
  8. aku gembira sebab ada bestfriend macam ko kat alam maya nie red! really appriciate our relationship!

    ReplyDelete
  9. beribu artikel aku pernah baca ...ini 2 patah jer aku faham...keh3

    ReplyDelete
  10. semua org xfaham...aku pon xfaham ahaks

    Husz~ muchas gracias

    ReplyDelete
  11. 不知道... 說明不了什麼塗?

    ReplyDelete
  12. apo maknonyo nih tira..xfaham lorr huuu

    ReplyDelete