Aku nampak pontianak

malam tdi aku tido awal pukul 10 lebih..rasa sakit sikit pinggang..
kira2 jam 12.00 lebih aku terjaga..aku buka pintu bilik.biasa r nak ke tandas..
gelap jer rumah..semua dah tido kot..dannn tu dia terkejut besar aku bila ternampak
pontianak kat ruang tamu...kuss semangat..sib baik xde sakit jantung..kalau tak dah jalan..

ingat nak lari jer..tapi bila tengok..
cantik jugak pontianak nih..tergoda aku huhuh..
ok kt bawah nih gambar pontianak tu..
.
.
.
.
.
.
.
.
jangan terkejut pulak
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
haaa ni la gambar ponti. tu.....ntah apa2 la adik aku
dok layan citer phsm tengah2 malam..
dalam gelap pulak tu

16 comments:

  1. elehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh........

    ReplyDelete
  2. Lor..amik taring ia buat sobinier..

    ReplyDelete
  3. relevan:

    tak sempat tangkap bro..die lari

    ReplyDelete
  4. nini:

    xmo la marah laki die kang haaa huhuhu

    ReplyDelete
  5. elehhhhhhhhh.....sje r tu...padahal nk gtau smlm die tgok phsm..

    ReplyDelete
  6. arin:

    org tido awal r...

    baik tgk transformers ada megan fox huhuh

    ReplyDelete
  7. kalau ponti tu cantixx maya karinn ... aku pelook jerr terossss!!!


    >>___<<

    ReplyDelete
  8. arin:

    err baik tgh jennifer's body lgi hot

    ReplyDelete
  9. hati2 frodo kena gigit kang...ko plak yg transform jdi ponti..

    mesti buruk punya..peace!!

    ReplyDelete
  10. chantek mcm mana pon dia pontianak
    ada taring kan?

    takut

    ReplyDelete
  11. yuki:

    hehe aku pon takut gak klu btul2 de dpn mata hahah

    ReplyDelete