Kalau merah tuu...berenti laaaaa

klu tanya budak kecik diorang pon tau bila lampu bertukar merah kena berenti, jgn main redah je ok..kena praktiklah ...bukan apa, masa blaja memandu dulu bukan main baik lg...patuh je tapi, bila dh dpt lesen...hampeh. ada yg main langgar je traffic ligt..bukan langgar tiang lampu tu k heeeee


meh kita kenal2 ngan fungsi kaler kt lampu isyarat tu. hahaha apa kes pulak nk bagitau korangkn. semua org tau laaaa


ok..1st......bila lampu merah kena la berenti, ye tak. lain la klu ada kecemasan dri keter polis ke, ambulan ke kat belakang kita kena gerak gak walaupun lampu merah tpi tgk dulu kenderaan kat depan kang tak pasal2 berlaga. ada gak yg sesuka hati dia langgar lampu merah..pantang jalan kat depan kosong takde kenderaan terus redah. ermm err pssttt aku penah buat..jgn bagitau polis ye heehe

2nd....hijau..bila lampu bertukar hijau semua org patuh...jalannn...takde lgi aku jumpa dok ilek2 kt situ taknak gerak. klu nk kena maki hamun cuba la, bila lampu hijau jgn gerak...lain la klu keter tu mampus kt tgh jlan..nk buat camner trsadai la kt situ klu tak tolak.

last skali..lampu kuning plak, sedia tuk berenti...tpi yg biasa org buat bila lampu kuning dia trus pecut, tekan minyak smpai habis. nak jugak dia kejar tak mau berenti...termasuk aku jugak la tu huuhauhaa


oklah..cukuplah utk hari ni. saje2 nk hapdet ketika kerajinan melanda nih.

tuan punya belog nk jumpa megan fox kejap...adiossss

..............................................................

10 comments:

  1. depan rumah megan ada trafic light tak?

    ReplyDelete
  2. rumah megan fox kt amerika sana tu xtau lah aku ada ke tak..tpi rumh megan yg aku jumpa kt masia nih xde hohoh

    ReplyDelete
  3. megan malaysiaa?? manaa tuee? nak kenal bolehh?? hahaha....

    eh..eh..tajuk entri nie macam ape yg aku post kat fb..ehhhee..

    orang malaysia selfish kan? termasuklah aku sndiri..huuuu

    ReplyDelete
  4. uiks..nk kenal....xleh hahaha
    camne plak buleh sama nih ermm pelik2

    haaaaa ngaku pon ko selfish...aku sekarang dh baik,,kt jln raya jd pemandu berhemah heeeeee

    ReplyDelete
  5. berhemah ke..jgn langgar aku sudah nnt kat sri kembangan..ahaks.. =p

    ReplyDelete
  6. aku xlnggar ko..tpi aku hon kuat2 biar terkejut heheh

    ReplyDelete
  7. lepas ko horn aku g calarkan kete ko yg cantek tue..hahaha..jahat x? jahat x? jahat x?

    ReplyDelete
  8. ko mmg..dengki

    jahat2 xseswai jd megan fox hohoho

    ReplyDelete