Foto tak pakai baju ahli politik cantik tersebar

 
Foto bogel ahhli politik cantik asal Ukraine bernama Olga Lyulchak tersebar di internet dan telah menimbulkan kontroversi di negaranya.

Seperti dilapor detikINET,  Olga, 30,  bagaimanapun tidak mempeduli penyebaran gambar bogel tersebut. Calon ahli parlimen yang baru saja kalah dalam pilihan raya tempatan di bandar Kiev itu menganggap foto bogelnya bukan porno melainkan sebuah karya seni.

"Dunia ini menghargai karya hebat dari artis seperti Van Gogh. Mereka itu mencipta karya berunsur bogel yang cantik dan aku mengaguminya," katanya sebagai alasan bahawa berbogel tidak seharusnya dianggap lucah.

"Pada saat ini, wanita yang tampil telanjang disebut sebagai sesuatu yang kesat. Saya tidak mengerti. Seharusnya mereka dianggap sebagai karya seni yang murni," tambahnya

Olga adalah ahli parti Ukraine Democratic Alliance for Reform (UDAR). Memang foto bogelnya yang tersebar tidak terlalu frontal, tapi tetap saja ia dihujani kritikan kerana dianggap lalai menjaga foto peribadinya. Tambahan lagi dia cukup dikenali di Ukraine.

No comments:

Post a Comment